Publié le mardi 24 décembre 2013

Oferenn ar Pellgent e brezhoneg / Messe de Noël en breton

Treglamus Noël 2013 petit format

Oferenn ar Pellgent e brezhoneg / Messe de Noël en breton

Oferenn ar Pellgent e brezhoneg, d’ar 24 a viz Kerzu, da 8 eur noz, war-eeun eus iliz Treglañviz, e-kichen Gwengamp, e Aodoù An Arvor . Da selaou war France Bleu Breizh Izel 93.0 Mgz
Lidet e vo an oferenn gant an Aotroù Derrien, Beleg, skoazellet gant Jef Philippe, diagon, ha skipailh ar barrez.

La messe de Noël en langue bretonne le 24 décembre à 20h00 depuis l’église paroissiale de Tréglamus, près de Guingamp en Trégor dans les Côtes d’Armor . A suivre en direct sur France-Bleu Breizh Izel 93.0 Mgz
La messe de Noël en breton célébrée par L’abbé Marcel Derrien, Prêtre, aidé de Jef Philippe, diacre, et de l’équipe de la paroisse.

Oferenn Nedeleg treglamus2014 prgrm -  Word - 96 ko
Oferenn Nedeleg treglamus2014 prgrm

GPS :
Emañ Treglañviz e Bro Dreger 22, war an hent-tizh RN12, war-du Brest 10 km goude Gwengamp.
Tréglamus (22 Trégor) situé à 10km de Guingamp sur la RN12, en direction de Brest.