Chartes

Amañ en eskopti Sant Brieg ha Landreger, evel e-lec’h all en Europa ha dre ar bed, emañ an dud o klask ur gwriziennadur diles en ur c’houzout na dremen ket unanelezh an denelezh dre an unseurtelezh. Ar gristeniezh e Breizh a gav ar pennañ eus he gwrizioù en enezenn Vreizh (Breizh-Veur a-vremañ), (...)

« Pour faire vivre l’Église en Côtes d’Armor, notre diocèse s’est doté d’une structure nouvelle afin que toutes les zones et les communautés pastorales, par l’action de tous et la vigilance des membres des conseils, l’Église diocésaine soit attentive à la vie des hommes, à leurs détresses comme à leurs espérances »

La Vie diocésaine, 6 octobre 95

« Da reiñ buhez d’an iliz en Aodoù-an-Arvor en deus pourchaset hon eskopti ur framm nevez, evit ma c’hello iliz an eskopti, dre an holl barrezioù, ha bennozh da labour pep hini, dindan evezh izili ar C’huzulioù, teurel pled ouzh buhez an dud, ouzh pezh a c’houzañvont hag a garfent kaout »

« La Vie diocésaine » 6 a viz Here 1995