Prières et lectures

Yaou 16 a viz Ebrel 2015La Divine liturgie selon le rite de saint Jean Chrisostome

La Divine liturgie selon le rite de saint Jean Chrisostome

Les éditions An Treizher sont heureuses de vous annoncer la création de leur nouvelle collection : Awen (Esprit). L’objet de cette collection est de publier des ouvrages, études ou traductions, de théologie chrétienne.

Yaou 16 a viz Ebrel 2015An Oferenn santel - sant Yann Aourc’hen

Lidadurezh gristen reizhvriad e brezhoneg

An Oferenn santel - sant Yann Aourc’hen

Stad zo en embannadurioù An Treizher o kemenn deoc’h digoradur o dastumad nevez : Awen. Embann skridoù, studiennoù pe droidigezhioù, a denn d’an doueoniezh eo amboaz an kez dastumad.

Yaou 16 a viz Ebrel 2015“Sklêrijenn ar feiz kristen” e brezhoneg

Kelc hlizher ar Pab Frañsez Kelc’h-lizher ar Pab Frañsez gant Embannadurioù Imbourc’h. Ul levrig 87 pajennad ez eo, bet troet en ur brezhoneg klasel gant Paol Kalvez, daoust m’eo diaes-mat an danvez. Er c’hlec’h-lizher-mañ, bet kroget gant Benead XVI ha gourbanet gant ar Pab Frañsez, ez eus anv eus (...)

Yaou 16 a viz Ebrel 2015La lumière de la foi (Lumen Fidei) en langue bretonne

Par cette expression, la tradition de l’Église a désigné le grand don apporté par Jésus, qui, dans l’Évangile de Jean, se présente ainsi : « Moi, lumière, je suis venu dans le monde, pour que quiconque croit en moi ne demeure pas dans les ténèbres » (Jn 12, 46)

Yaou 16 a viz Ebrel 2015Lidadurezh gristen reizhvriad e brezhoneg

Keflusk kentañ an embann-mañ zo labourioù dibar, ken dre o heberzh ken dre an niver anezho, Turiaw ar Menteg, Doue ra bardono !, yezhoniour ha den deol e Breizh, a labouras a-hed bloavezhioù d’an emglev ha d’an unaniezh gant ar Reter kristen hag ar Reizhvriadelezh.

Yaou 16 a viz Ebrel 2015Liturgie chrétienne orthodoxe en langue bretonne

La motivation première de cette édition est le travail incomparable, tant par sa qualité que par sa quantité, de notre ami regretté Turiaw ar Menteg, qui, linguiste et homme d’église de Bretagne, a travaillé des années durant à la rencontre et à la quête d’unité avec l’Orient chrétien et l’Orthodoxie.

Yaou 25 a viz Gouere 2013 — Ouzhpennadenn ziwezhañ Lun 29 a viz Gouere 2013Santiago sant Jakez Sant Jalm St Jacques apôtre

Le déraillement du train grande vitesse à Santiago de Compostela, en Galice, hier, veille de la grande fête de l’apôtre St Jacques, est une bien triste nouvelle. Les familles des victimes (79 morts et une centaine de blessés) peuvent compter heureusement sur la grande solidarité du peuple galicien (...)

Sadorn 6 a viz Du 2010Pedenn da Sant Erwan

Pedenn skrivet gant Aotroù person Job Lec’hvien 11 a-viz Here 2010